Maak keuze uit verschillende WMS workshops

Zoekt u iets unieks in uw schoolprogramma voor zowel kinderen als de leraren? Een presentatie waar iedereen nog jarenlang over na zal praten? In deze workshops worden zowel de leerkrachten als de leerlingen uitgedaagd om mee te gaan in de energie van Winston en het WMS team.
gratis kennis maken

Ons huidige WMS workshop aanbod

Vertelvoorstelling Anansi

Hij gebruikt in zijn presentaties zijn unieke gave om kinderen en volwassenen te boeien van het begin tot eind. Winston zal door het vertellen van zijn favoriete verhalen over onder andere Anansi, verschillende onderwerpen behandelen waardoor iedereen in de zaal de alledaagse uitdagingen in je leven weer wat makkelijker kan relativeren. Kinderen leren om sociale problemen zoals bijvoorbeeld pestgedrag op een andere manier te bekijken. Daarom dragen de presentaties van Winston bij aan het verbeteren van het klimaat en de omgangsvormen op scholen in Nederland.

naar inschrijfformulier

De beer en het pannenkoekenhuis

Wat doe jij op je pannenkoek? Hagelslag, kaas, poedersuiker? Meester Winston doet pindakaas met sambal op zijn pannenkoek! Deze meespeel-voorstelling gaat over meester Winston die een mooi avontuur beleeft samen met de beer, de hond, de kat, de eendjes en meneer olifant. Ze gaan samen naar het pannenkoekenhuis om pannenkoeken te eten met heel veel honing. Onderweg zingen ze leuke liedjes met de kinderen en dansen en stampen ze op de maat in de regen. Winston is altijd in staat om de kinderen dat bijzondere gevoel te geven dat het om hen gaat. “Ik kijk altijd naar de mogelijkheden van de kinderen i.p.v. naar hun beperkingen.”

Training Docenten

Met het programma van Winston’s Muziekschool kunt u als leerkracht van een lagere school leerlingen de basisvaardigheden bijbrengen voor het maken van muziek in de klas. U leert op een unieke en effectieve manier hoe u muzieklessen kunt integreren in uw dagelijkse lesprogramma. Speelt uzelf helemaal geen muziekinstrument? Dat is geen enkel probleem. Iedereen kan met de methode van Winston’s Muziekschool de basisvaardigheden bijbrengen. Wij gaan samen met u aan de slag op uw locatie en leren u in een dagdeel hoe u samen met uw kinderen muziek kunt gaan maken.

Naar inschrijfformulier

Multi Jam

De Multi Jam is een programma voor basisscholen (bovenbouw) dat kinderen actief in contact brengt met muziek maken. De Multi Jam is bedoeld als kennismaking met muziek maken voor kinderen in de bovenbouw van de basisschool. Het programma bestaat uit een voorbereiding op school met behulp van online videos en een voorstellingsochtend op een professionele locatie in de stad. Tijdens de voorstelling krijgen de kinderen korte kennismakingsworkshops op verschillende instrumenten. De Multi Jam is in Rotterdam door de lokale kunsteducatieinstelling SKVR opgenomen in het algehele aanbod aan basisscholen in de hele stad. Scholen kunnen op de Multi Jam intekenen. Per keer worden drie klassen bediend met 60 tot 80 kinderen in de zaal en de workshops. De muziek die in de Multi Jam zit, is zeer divers. Er zijn bewerkingen van popsongs bij, een bluesnummer, een Surinaams liedje. De meeste liedjes zijn in het Nederlands en de kinderen zingen het makkelijk mee, vooral als het goed is voorbereid in de klas.

Training Kids

Dit is een variant van de online training. Tijdens deze training kunnen de kids de bruisende energie van Winston in levende lijven ervaren. De digitale versie van Winston (Online Training) kan veel teweeg brengen maar zijn training in het echt ervaren is een compleet andere ervaring. Je zult merken dat Winston of een van zijn teamleden de kinderen kunnen activeren en motiveren op een niveau waarvan je het niet verwacht had. De leerlingen zullen gegarandeerd enthousiast reageren.

naar inschrijfformulier

Sfeerimpressie van de Training voor Kids!

Sfeerimpressie van de docenten training!

Een sfeerimpressie van de WMS Multi Jam!

Via het inschrijfformulier kunt u aangeven in welke workshop u geïnteresseerd bent

Velden gemarkeerd met een sterretje (*) zijn verplicht.
Je aanvraag is ontvangen. We reageren zo snel mogelijk. Vrolijke groet!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Heeft u een vraag over de workshops? wilt u meer weten of wilt u dieper ingaan op de details de workshops?

Neem gerust contact op. Het WMS team staat klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Je kunt ook mailen naar

winston@winstonsmuziekschool.nl

+31 (0) 6 51 36 40 90

Onze partners

Winston’s Muziekschool is een digitale muziekmethode voor het basisonderwijs.
Door u te abonneren gaat u akkoord met ons privacybeleid en geeft u toestemming voor het ontvangen van onze nieuwsbrieven.
Je hebt je succesvol aangemeld!
Oops! Something went wrong while submitting the form.